Být na první stránce ve vyhledávači je váš cíl
Web marketing, internetový marketing, online marketing
Všechny výše uvedené pojmy označují jediné – prosadit se mezi konkurencí na internetu, což značí mít ty nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ale jak toho dosáhnout?
Jak se to teda dělá?
Tak o tom by se dalo napsat několik knih, je to samostatný obor podnikání, kde se navíc neustále mění pravidla, takže to vyžaduje profesionální přístup a neustálé sledování vývoje na internetu.
A co pro vás můžeme udělat my? Určitě jste už slyšeli pojem „SEO“ – což je Search Engine Optimization. Jednoduše řečeno, váš web zoptimalizujeme pro vyhledávače – přiradíme správné titulky a popisy jednotlivým podstránkám (což se zdá na první pohled jednoduché, ale není tomu tak), zvolíme ta správná klíčová slova a dohlédneme na to, aby byla na webu ve správném poměru a zajistíme kvalitní obsah webu. Samozřejmostí je také to, že váš web vytvoříme tak, aby se korektně zobrazoval jak na monitoru počítače, tak na mobilu či tabletu.
Nevíte co znamená SEM a SMM?
Nevadí, protože my to víme :-). „SEM“ znamená search engine marketing. Jaký je rozdíl mezi SEO a SEM? SEO funguje organicky, nebo lépe řečeno – přirozeně. Je to optimalizace webu pro vyhledávače, kterou by měl mít každý web. Znamená to správné zvolení klíčových slov a zavedení do vyhledávačů, kde vás klienti sami přirozeně najdou.
„SEM“ je (jak už jsme se výše zmínili) Search Engine Marketing – což jednoduše znamená placenou online reklamu, zaměřenou na propagaci vaší firmy a zviditelnění vašeho webu na internetu. SEM je často časově omezen (zaplatíte si reklamu na určitou dobu) a hlavně je soustředěn na jeden vyhledávač – např. na Seznamu si zaplatíte určitou formu reklamy.
Z tohoto hlediska vyplývá, že správné SEO je velmi důležité, jelikož by vám mělo zajistit dobré pozice všude, kde je to možné a nemělo by to být časově omezeno. A to je také důvod, proč svěřit svůj web do rukou profesionálů, kteří to umí zajistit.
Ještě zbývá poslední pojem – „SMM.“ Jde o Social Media Marketing – čili marketing na sociálních sítích. Jedná se o postup, který ke zvyšování úspěšnosti stránky využívá kontaktů s cílovými komunitami prostřednictvím sociálních sítí.
Můžete všechny sociální sítě nesnášet či přímo nenávidět, ale nesmíte je ignorovat ani podceňovat – protože tam leží obrovský potenciál nových klientů a pokud je neazujmete vy, přetáhne si je k sobě prostě a jednoduše vaše konkurence.
Výběr z našeho portfolia
Solária Praha
www.solariapraha.cz
Andromeda
www.andromeda.cz
2 pm autoservis
www.2pmautoservis.cz
Auto Elektro Servis
www.auto-elektro-servis.cz
Akvaristika SM
www.akvaristikasm.cz
Charleston Restaurant
www.charlestonrestaurant.cz