+420 608 520 155 aa@aa.cz

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Miliardy účtů jsou na Facebooku. Skrývají se mezi nimi i vaši noví klienti?

Social media marketing, aneb jak přestat ignorovat sociální sítě a vydělávat na nich peníze

Jak na firemní prezentaci na Facebooku?

Zapomeňte na klasickou prťavou ikonku Facebooku, krčící se skromně kdesi v pravém dolním nebo horním rohu webu. Potenciálního klienta nic nenutí na ni kliknout, protože neví, co tam najde a zda by ho to zaujalo.

Okno s likeboxem z Facebooku by mělo tvořit přirozenou součást vašeho webu tak, že se všechny vaše příspěvky zobrazí okamžitě a online přímo na stránkách bez toho, aby se přicházející návštěvník musel na Facebook připojit.

Aby ovšem jakákoliv sociální síť fungovala, je nutno udržovat pravidelný online styk se zákazníky – což znamená časté přispívání – nejlépe několikrát za týden, ovšem úplně   ideální je 2-3 x denně, zdá-li se vám to moc, tak alespoň jednou denně. Můžete zde psát, co máte nového, co chystáte v budoucnu, ale nejlépe fungují fotky a videa, ty vám zaručí velkou odezvu.

Nemáte čas psát? Nevadí – Facebook nabízí možnost připravit si příspěvky dopředu a zveřejní je i bez vás. Osvědčené pravidlo říká, že není potřeba stránku zahltit několika příspěvky denně, spíš je dobré si je naplánovat a zveřejňovat postupně.

Reagujte na komentáře svých fanoušků, nechte je interaktivně zapojit se do kampaní a soutěží a hlavně, nemažte negativní komenty, ani své fanoušky neurážejte, to opravdu nepůsobí profesionálně.

Čas je důležitý – aneb kdy příspěvek zveřejnit?

Ano, i čas zveřejnění příspěvku hraje svou roli a nejlépe to funguje brzy po obědě a v časném odpoledni, kdy se pracovní ruch trochu zmírňuje a lidé začínají brouzdat na netu, konkrétně je to mezi 13,00 a 17,00 hod. Tehdy máte šanci na nejvyšší počet „lajků“.

Odpovídejte na dotazy

Pakliže už na sociální síti fungujete, je nutno počítat s tím, že vás bude kontaktovat velké množství lidí. Je nutné na jejich dotazy a případně i kritiku reagovat – velmi rychle, taktně a slušně. Ignorace klientů vás v tomto případě může hodně poškodit.

Nebuďte suchar, odvažte se!

Facebook nebo jakákoliv jiná sociální s흡rozhodně není místem pro suchopárná a nudná obchodní jednání, lidé sem jdou především proto, že se chtějí bavit.

Takže jim nabídněte příspěvky, které s vámi sice souvisejí, ale jsou zároveň vtipné a zábavné (to ale neznamená, že se musíte nutně ponižovat), jednoduše se jim zpropagujte trochu odlehčenou formou.

Ale aby to mělo význam i pro váš byznys, kombinujte příspěvky a reklamní odkazy na vaše služby a produkty – např. 4-5 zábavných příspěvků, 1 reklama atd.

Co pro vás můžeme udělat my?

Správné navržení FB prezentace znamená zhruba 20 – 50% nárůst zakázek. Navíc vám vaši klienti sami dělají reklamu a to zcela zdarma! Sdílení a doporučení nějakého produktu, či služby má mezi zákazníky mnohem větší hodnotu, než jakákoliv reklama, kterou si platíte.

Výběr z našeho portfolia

Chirurgie Pod Marjánkou

Chirurgie Pod Marjánkou

www.chirurgieholy.cz

Cykloalarm

Cykloalarm

www.cykloalarm.cz

Chata Smetánka

Chata Smetánka

www.chatasmetanka.cz

D Servis

D Servis

www.d-servis.eu

Club Bar Korlin

Club Bar Korlin

www.clubbarkorlin.cz

Dětská elektrická autíčka

Dětská elektrická autíčka

www.detskelektrickeauticko.cz